19. juni 2010

To blokker

Endelig kom bøkene jeg bestilte for over en måned siden – skikkelig forsinket takket være streiken blant transportarbeiderne. Men den som venter på noe godt venter som kjent ikke forgjeves, bøkene er helt nydelige, og jeg gleder meg villt til å sy blokker i tiden fremover. Jeg startet på en blokk i går kveld som jeg gjorde ferdig i dag, det er Pleasant Campaign fra Civil War love letter (fargene er litt for blå, de store trekantene er litt mer lilla enn det ser ut på bildet):

Finally the books I ordered over a month ago arrived, the delay was caused by a strike among transport workers. Anyhow, it was worth the wait; the books are gorgeous, and I am so looking foreward to sewing these beauties in the time to come. I started one block yesterday afternoon, I finished it this morning – it is Pleasant Campaign form The Civil War love letter quilt book (the colours are a little to blue, the big triangels are a bit more purple than the photo shows):

P6060004

I dag tok jeg fatt på Camp Conditions fra samme bok:

Today I made Camp Conditions from the same book:

P6070007

Dette var skikkelig morsomt, og jeg ser frem til fortsettelsen!

Sy videre!

This was great fun, I’m really excited about this project!

Stay quilting!

2 kommentarer:

  1. Heldiggrisen som får deilige bøker i posten..... hos oss e det mest reklame...
    Blokkene dine var fine, har du bestemt størrelse eller syr du sånn litt etter humøret?
    Eg har ein LANG lukkekant å sy, så derfor strikke eg alt eg kan! JA! Ikkje sant....ha ha

    Ha ein goe kveld :oD
    klem hk

    SvarSlett