19. april 2010

En award!!

Tusen takk til Hanne-Kristine for denne!!

Reglene er (tydeligvis) som følger:

-Kopier awarden til bloggen din.
-Link den til den personen som gav deg den.
-Fortell 7 interessante ting om deg selv.
-Velg 7 andre bloggere som du sender awarden til.
-Link til deres blogger.
-Legg igjen komentar i bloggen deres slik at de får vite om denne awarden.

De to første instruksene er lett nok – så kommer det vanskelige; å finne 7 interessante ting om lille meg…

  • sudoku-løser (VG helg – alle varianter løses)
  • kryssordentusiast – Dagbladets lørdagskryssord i særdeleshet
  • vet ikke helt hvor gammel jeg var da jeg lærte å strikke og sy, men det var tidlig. Dukkene mine hadde mange rare antrekk…
  • utdannet innen økonomi, men jobber ikke med det
  • må ha et håndarbeid i hendene mens TVn står på – jeg hører mye på TV, men ser lite…
  • har fem barn, jeg er ufattelig stolt av dem alle
  • studerer på deltid, skal snart ha min første eksamen på maaange år

Etter en runde i bloglandia ser jeg at mange har fått denne awarden fra før. Men uansett: til noen av de svært mange som har inspirert meg på så mange måter:

Mias landliv – en nydelig blogg jeg leser med stor glede

Tildes quilts – fantastisk dansk dame som syr lekre ting

Quiltoholic – sjekk selv!

Hanne – DJ-guruen selv, jeg er stor fan!

De tre siste får dere som alle har inspirert meg og mange flere, ta utfordringen!

Du har’n!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar